×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصادو تجارت، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه ملت (سهامي عام) با حضور بیش از ۹۱ درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی، اعضای هیات‌مدیره و دکتر علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه‌ملت ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های سازمان مديريت صنعتي برگزار شد.
بر اساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از آقایان خمجانی به عنوان رئیس مجمع، خادم‌المله و منجی به عنوان ناظران مجمع و آقای هاشمی معاون مالی شرکت به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.
در ابتدای این جلسه، گزارش هیات‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۳۹۷ از سوی دکتر صلاحی‌نژاد ارائه شد.
همچنین با اعلام سود خالص ۸۶۰ میلیارد ریالی و EPS ۳۰۲ ریالی سال ۹۷، مقرر شد مبلغ ۷۱۲ میلیارد ریال به ازای هر سهم، ۲۵۰ ریال سود بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده به سهامداران پرداخت شود .
بر اساس این گزارش، موسسه حسابرسی «شاخص انديشان» به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی‌البدل به عنوان بازرسان شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ با اکثریت آراء انتخاب و روزنامه دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت، جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.
گفتنی است؛ آقای مقدمی به نمایندگی از بیمه مرکزی و خانم باقری به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار در این مجمع حضور یافتند.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.