×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی ، به نقل از اداره ارتباطات معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، علیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: مفاد تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری ایران در حال اجراست و بر این اساس، تبادل تبلیغات گردشگری میان اصفهان، یزد و شیراز انجام می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری میان شهرهای اصفهان، یزد و شیراز، گفت: بر اساس یکی از مفاد این قرارداد، تبادل تبلیغات گردشگری میان این سه شهر انجام می‌شود که با شیوع کرونا و ممنوعیت مسافرت‌ها، تبلیغاتی با مضمون «یک میزبانی طلب شما» طراحی شد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در سه سال اخیر، طرح‌های تبلیغات گردشگری دعوت به اصفهان را در اختیار سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های یزد و شیراز قرار دادیم که در این شهرها نصب شد و در مقابل نیز طرح‌های گردشگری این دو شهر را دریافت و نصب کردیم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری ایران بهمن سال ۹۸ با حضور مدیران شهری یزد، اصفهان و شیراز با عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران به امضا رسید که تولید اشتراکی محصولات گردشگری، تهیه کتابچه‌ها و بروشور به زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، چینی و فرانسوی و ارائه آنها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و همچنین معرفی میراث ملموس و ناملموس هر سه شهر، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

مساح بیان کرد: هدف از تشکیل مثلث طلایی گردشگری، معرفی ظرفیت‌های شهرهای یزد، اصفهان و شیراز در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و تقویت مبادلات بین شهری است.

یادآور می‌شود، تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری ایران با نظارت شهرداران یزد، اصفهان و شیراز در سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری‌‌‌ها منعقد شد تا این شهرها متعهد به پشتیبانی از یکدیگر در تأمین و بهینه‌سازی زیرساخت‌های گردشگری شهری شوند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.