×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد وتجارت به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق ، در این جلسه رضا رجب زاده با تاکید بر اهمیت بحث نگهداشت شهر گفت: تمرکز بر حمایت از نواحی در بحث نگهداشت شهر یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری است و به همین منظور نواحی ۱۲۲ گانه شهر تهران، با حمایت ستاد ، تحولی را در بحث نگهداشت شهر بوجود بیاورند.
وی افزود : در همین راستا مدیریت ارشد شهری علاوه بر سیاستگذاری در خصوص پیرایش و نگهداشت شهر ، از اصلاح کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در نواحی حمایت همه جانبه خواهد داشت .
مدیر کل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق در ادامه به اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلات اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست های مدیریت شهری اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلات است که با مطالعه دقیقی که در سطح محلات شهر تهران صورت گرفته ،به تفکیک در اختیار شهرداران مناطق قرار گرفته و انتظار می رود شهرداران نواحی ۱۲۲ گانه نیز با پیگیری مستمر ، در به ثمر رسیدن این پروژه ها ایفای مسئولیت نمایند.
وی در پایان بر تلاش مضاعف و حضور میدانی مدیران نواحی تاکید کرد و گفت : اداره کل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق، با اجرای سیاست های نظارتی و حمایتی خود ، در تلاش است با فراهم آوردن اختیارات لازم و نظارت تخصصی و دقیق زمینه لازم برای ارتقاء وضعیت نگهداشت شهر را فراهم نماید. شایان ذکر است در این جلسه تاکید ویژه ای بر حضور میدانی و موثر شهرداران نواحی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران و اطلاع دقیق از مفاد قرارداد فی مابین گردید.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.