×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدسعید موسایی باغستانی در این دیدار که ظهر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در دفتر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش عملکرد و گزارش مالی سال های ۹۸ و ۹۹ این هیأت گفت: قشم آمادگی دارد تا در صورت برطرف شدن محدودیت های کرونایی، برنامه های ویژه ای به مناسبت روز غار پاک طراحی و اجرا کند.
وی همچنین به آمادگی این هیأت برای برگزاری برنامه های اکتشافی و آموزشی درخصوص غار نمکدان، برپایی جشنواره های ورزشی، ماجراجویی و تفریحی اشاره کرد و افزود: جزیره قشم ظرفیت کمتر شناخته شده ای برای گردشگری ورزشی دارد.
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در پایان ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون افزود: امیدواریم به کمک این مجموعه بتوانیم به زودی شاهد نصب دیواره سنگنوردی و توسعه این ورزش مهیج در بین علاقمندان باشیم.
در ادامه این نشست، حسین مقدم، دبیر فدراسیون ضمن تقدیر از گزارش منسجم و عملکرد خوب این هیأت، خواستار تداوم فعالیت های آموزشی و انگیزشی هیأت مذکور برای پرورش نیروهای متخصص در منطقه آزاد قشم شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.