×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

گفتنی است، خودروهای مجاز به اسقاط جهت پیش ثبت‌نام مینی بوس صرفاً مینی بوس، جهت محصول کشنده صرفاً کشنده و جهت کامیونت; ۶ تن خوابدار صرفاً کامیونت; ۶ تن خواهد بود و متقاضیان می‌توانند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت‌نام نمایند و به هر کدملی تنها یک‌ دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

فورس ۶تن خوابدار

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون داشتن یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی های جلو به فضای خواب سرنشین دوم است.

کشنده امپاور

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی.سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ های محور عقب منتقل می‌کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

مینی بوس پگاسوس

مینی بوس پگاسوس دارای موتورISUZU-4JJ1GD و جعبه دنده دستی- ۶ سرعته JIANGXI تحت لیسانس GETRAG آلمان است. این مینی بوس در دو تیپ ۱+۱۸ و ۱+۲۳ صندلی (تاشو) به بازار عرضه شده و سالن مسافرین سحرپلاس به یک کولر ۱۲KW همراه با کندانسور ۳ فن مجهز است که با وجود دریچه‌های تهویه مطبوع مستقل در هر ردیف صندلی به طور یکنواخت کل سالن را خنک می‌کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.