×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 21 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، در نمایشگاه امسال، شرکت سهامی بیمه ایران معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فنی شرکت، ترویج و توسعه فرهنگ بیمه و همچنین راهکارهای دسترسی سریع برای خرید پوشش های بیمه ای مورد نیاز سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه را هدف گذاری کرده است .
این رویداد مهم اقتصادی، زمینه سازی برای ارائه طرح های نوین بیمه ای و آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از فعالیت های گسترده بیمه ایران را فراهم می کند؛ از اینرو بیمه ایران با تمام توان و با مشارکت زیر مجموعه های خود از دوم اردیبهشت ۹۸ در نمایشگاه دوازدهم FINEX2019 حاضر شده و در سالن A 31 (غرفه های ۱ و ۱۷ ) پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌ داخلی و خارجی فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.
بیمه ایران و مجموعه های تابعه آن از جمله بیمه ایران معین ، شرکت کسب و کار سبا و مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران (ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی) در نمایشگاه دوازدهم، زمینه ارائه خدمات ویژه برای علاقه‌مندان و متخصصان بیمه را فراهم کرده است و مقدم متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز را گرامی می دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.