- نویسنده : khateghtesadi
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
- کد خبر 6165
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران ؛ سید محمد تقی طباطبایی ، مشاور فرهنگی رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت گفت: با جلسا ت متعدد با کانون هماهنگی دانش ، بازار و زنجیره گندم،آرد و نان کشور مقرر گردید شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی تامین مواد اولیه کلیه شرکت کنندگان با راه اندازی غرفه ای حضور چشمگیری در نمایشگاه داشته باشد.
طباطبایی اظهارداشت: با توجه به سال رونق تولید ملی، تولیدکنندگان داخلی و بومی با ارائه دستاوردها و تولیدات خود در این نمایشگاه حضور خوبی داشتند.و خوشبحتانه نمایشگاه با استقبال خوبی از طرف متخصصین و مردم روبرو شد.
مشاور فرهنگی، رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و معاونین وزیر ، نمایندگان مجلس و رئیس اتحادیه نانوایان کشور آلمان در این نمایشگاه خبر داد.
وی گفت: امسال کارشناسان شرکت بازرگانی دولتی ایران با حضور مستمر در غرفه پاسخگویی سوالات بازدیدکنندگان در خصوص مسائل آزمایشگاهی، کیفیت گندم وآرد و سامانه آرد نیز به صورت آنلاین پاسخگوی نانوایان وکارخانجات آرد بود و همچنین طبق هماهنگی های انجام شده توسط روابط عمومی شرکت معاونت های مختلف در غرفه حضور داشتند.
طباطبایی افزود: کارشناسان روابط عمومی با تهیه خبر و بارگذار ی در سایت و ایجاد غرفه عکس خوشه و توزیع کیسه های پارچه ای برای حمل نان به منظور اصلاح الگوی مصرف در بین بازدیدکنندگان، متفاوت عمل کردند.
مشاور فرهنگی، رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران در پایان تصریح کرد: فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان،افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات، آرد و نان ،حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان،بسترسازی لازم برای ارائه حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت غلات، آرد و نان،ایجاد بستر صادرات در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در صنعت غلات، آرد و نان کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مشاور فرهنگی، رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و معاونین وزیر ، نمایندگان مجلس و رئیس اتحادیه نانوایان کشور آلمان در این نمایشگاه خبر داد.
وی گفت: امسال کارشناسان شرکت بازرگانی دولتی ایران با حضور مستمر در غرفه پاسخگویی سوالات بازدیدکنندگان در خصوص مسائل آزمایشگاهی، کیفیت گندم وآرد و سامانه آرد نیز به صورت آنلاین پاسخگوی نانوایان وکارخانجات آرد بود و همچنین طبق هماهنگی های انجام شده توسط روابط عمومی شرکت معاونت های مختلف در غرفه حضور داشتند.
طباطبایی افزود: کارشناسان روابط عمومی با تهیه خبر و بارگذار ی در سایت و ایجاد غرفه عکس خوشه و توزیع کیسه های پارچه ای برای حمل نان به منظور اصلاح الگوی مصرف در بین بازدیدکنندگان، متفاوت عمل کردند.
مشاور فرهنگی، رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران در پایان تصریح کرد: فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان،افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات، آرد و نان ،حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان،بسترسازی لازم برای ارائه حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت غلات، آرد و نان،ایجاد بستر صادرات در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در صنعت غلات، آرد و نان کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
https://khateghtesadi.ir/?p=6165