×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری از این پس، بخشی از سامانه «تهران من» به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی به معرفی این کسب و کارها می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در پي شيوع بيماري كرونا و لزوم رعايت فاصله‌‏گذاري اجتماعي، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نيز تشويق آنان به دريافت سرويس‌هاي شهري به‌صورت آنلاين، این سازمان در اقدامي حمايتي بیش از ۷۰ فروشگاه‌ اينترنتي و كسب ‌و‌كار آنلاين داخلي را كه مورد نياز روزمره شهروندان است، از طريق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفي کرده و به این ترتیب شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام نمایند.
در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد می‌شویم.
گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من به صورت مدام به‌روزرسانی شده و امکانات تازه‌ای در حوزه سرویس‌های برخط به شهروندان به‌ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه می‌کند.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.