×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل ازروابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، منصور عالی پور، نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای گفت: در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد کالاهای موجود در فروشگاه های زنجیره ای، خارجی هستند و عمده کالاهایی که در این فروشگاه ها عرضه می شود حاصل تلاش و پویایی تولیدکنندگان داخلی است. تلاش اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای این است که با ایجاد بسترهای مناسب از تولیدات داخلی، افزایش تولید و در نهایت، افزایش فرصت های شغلی حمایت کند.

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای را فرصت مغتنمی برای آشنایی با آخرین دست آوردهای تولید کنندگان این صنعت دانست و افزود: با حضور در این نمایشگاه ضمن آشنایی با ظرفیت های موجود و توانمندی فعالان صنعت، درصدد حمایت همه جانبه از تولیدات داخل هستیم.

وی با اشاره به استقرار تیم اجرایی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در سالن ۳۵ و غرفه ۲۲ این نمایشگاه جهت پاسخ گویی به مراجعین، از اعضای اتحادیه و دیگر تولیدکنندگان و دست اندرکاران این صنعت برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه، کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در سالن های ۳۸ و ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران و در مساحتی نزدیک به ۱۰ هزارمتر مربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۵۲۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده داخلی در حال برگزاری است که در طی آن ۴۳ شرکت و مجموعه داخلی فعال در این حوزه، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در گروه های کالایی، تجهیزات فروشگاهی، صندوق های فروشگاهی، نرم افزار جامع فروش، یخچال و فریزرهای صنعتی و… به نمایش گذاشته اند.

این رویداد تخصصی با رعایت تمام موازین بهداشتی همه گیری ویروس کرونا به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در معرض بازدید همگان است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.