×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 95 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، شریف ابراهیمی در دیدار با مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به اینکه خانواده پست یکی از اصیل­ ترین دستگاه ­های اجرایی و خدمت ­رسان در کشور محسوب می­ شود، اظهار داشت: کار و خدمت در پست بسیار ارزشمند است و توفیق خدمتگزاری به مردم سعادتی بزرگ است که نصیب کارکنان خدوم این دستگاه شده است که می‌بایست از زحمات شبانه روزی کارکنان شرکت ملی پست قدردانی نمود.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان همچنین با اشاره به دشواری کار در شبکه پستی که نهادی خدمتگزار است، گفت: قطعا” رفع مشکلات در جامعه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و دادستانی استان نیز از هرگونه حمایت­ های قضایی و قانونی در حل مشکلات دریغ نخواهد کرد.

در ادامه نصرت الله مشیری گفت: شرکت ملی پست اصلی ­ترین و اساسی ­ترین ابزار تحقق دولت الکترونیک در جامعه به ­شمار می رود که توانسته کمک بی نظیری به همه اقشار و آحاد افراد جامعه کند.

وی با بیان اینکه پست مجموعه ­ای قابل اتکا با ظرفیت ­ها و زیر ساخت­ های نرم افزاری و سخت افزاری بی نظیری است گفت: شرکت ملی پست با داشتن بسترهای کم نظیر می ­تواند خدمات نیابتی را به سایر مجموعه­ های دولتی و غیر دولتی در کشور ارائه نماید.

مدیرکل پست استان اضافه کرد: شرکت ملی پست با راه اندازی سکوی تجارت الکترونیک در سطح کشور به عنوان یک پلتفرم در قالب ارائه سرویس شتابدهی به شکل توانمند، پویا و پر ظرفیت برای استارت آپ ­ها و کسب و کارهای نوپا در راستای مشارکت و خدمت رسانی به همه اقشار جامعه ظاهر شده است.

 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.