×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه در سه رشته حفظ (۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء) و قرائت (تحقیق) و ترتیل در دو نوبت صبح و عصر۸ مرداد ماه سال جاری ویژه همسران، فرزندان و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زائر سرای نفت مشهد مقدس در حالی خاتمه یافت که نمایندگان شرکت پالایش نفت تهران در میان ۱۹۸ نفر از برگزیدگان و رتبه های برتر مرحله نیمه نهایی حائز عناوین درخشانی از این مسابقات شدند.

در این دوره از رقابت ها یاسر فتحی زاده رتبه اول حفظ۲۰جزء قرآن کریم را کسب نمود. محمد حسین صدرجهانی عنوان نخست حفظ ۳جزء را از آن خود ساخت.

همچنین کوثر خطیر رتبه دوم حفظ ۱۰جزء و محمد کاهانی رتبه سوم رشته ترتیل را کسب نمودند.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور قریب به ۷۰۰۰ نفر در بهمن ماه ۱۴۰۰ و مرحله نیمه نهایی در اردیبهشت ماه سال جاری در ۹ منطقه و در ۷گروه سنی بین کارکنان شرکت های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و خانواده ایشان برگزار شده بود.

گفتنی است ترویج فرهنگ قرآن و عترت و انس خانواده ها با قرآن کریم و نهج البلاغه، از اولویت ها و اقدامات فرهنگی این دوره از مسابقات بوده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.