×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، فراهانی مدیر سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ضمن تشریح ساختار برنامه توسعه محلات بر مدنظر قرار گرفتن شاخص های تحقق پذیری برنامه ها و بر مشارکتی بودن و نگرش پایین به بالا بودن این برنامه ها تاکید کرد.
در ادامه ابراهیمی مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران به تشریح ستاد بازآفرینی پایدار و لزوم تشکیل جلسات این ستاد در سطح منطقه اذعان داشت.
شایان ذکر است برنامه پیشنهادی توسعه محلات استاد معین، امام زاده عبدالله، دستغیب، دکتر هوشیار، سرآسیاب، شمشیری و مهرآباد توسط مدیر دفاتر توسعه محله¬ای ارائه شد و با هم اندیشی حاضرین در جلسه بحث و بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
*همچنین از دیگر خدمات ارایه شده توسط کادر منطقه۹دیدارمفاخریان شهردار منطقه ۹وجمعی از مدیران شهری در هفتم مهرماه مصادف باروز آتش نشانی و ایمنی ؛ از ایستگاه ۳۳ آتش نشانی واقع در میدان فتح دیدن و با اهدای شاخه گل از پرسنل زحمتکش آتش نشانی قدردانی کرد.

 سید علی مفاخریان با حضور در جمع پرسنل خدوم آتش نشانی بیان داشت: آتش نشانان، ایثارگرانی هستند که با همت و تلاش خود، عهده دار مسئولیت خطیری هستند که ارمغان آن ایمنی و آرامش برای شهروندان است.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.