×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی پیرو اولین فراخوان در تاریخ ۲۰ آبان سال جاری به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت فضایی کشور، دومین فراخوان را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری (روز ملی فناوری فضایی) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
۲- این کنفرانس ظرفیت، به صورت محدود و صرفا با حضور ذی‌ربطان حوزه فضایی برگزار می شود.
۳- در این کنفرانس ظرفیت از یک‌سو برنامه های توسعه و نقشه راه صنعت فضایی (نمایش تقاضا) توسط مسوولان ذیربط و از سوی دیگر توانمندی‌های داخلی صنعت فضایی (نمایش زنحیره تامین داخلی) از طریق شرکت‌ها/نهادهای برگزیده ارائه خواهد شد.
۴- دبیرخانه کنفرانس ظرفیت مایل است تمامی استعدادهای موجود در کشور را شناسایی و از آنان برای حضور در این رویداد مهم دعوت کند.
۵- از تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی، پژوهشکده‌ها و … درخواست می‌شود تا قابلیت‌های خود را به همراه تمایل برای حضور در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن، حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری به نشانی info@telecomsyndicate.ir ارسال فرمایند تا پس از بررسی برای حضور در این رویداد دعوت شوند.
۶ حضور در این کنفرانس ظرفیت برای متخصصان صنعت فضایی برگزیده رایگان است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.