×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر زارعیان در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال : پیشرفت توسعه اقتصاد دیجیتال با مشارکت و مقررات زدایی فراهم می شود

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران دکتر زارعیان ، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت با بیان این مطلب در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال که در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در غرفه کاراشاب ، برگزار شد افزود: باید با حذف برخی مقررات ، مشارکت را افزایش داده و روند فعالیت ها را تسریع بخشیم تا در زمان مناسب به توسعه مورد نظر دست یابیم . بر این اساس با امضای قراردادهای کوتاه مدت در حوزه مشارکت، با حوصله و فرصت مناسب ترمی توان موضوعات را دنبال کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود .

وی با تاکید بر اینکه توسعه بازار از اصول اساسی و اولیه در شرکت مخابرات است اظهارداشت : با توسعه پایدار قطعا می توان برنامه های توسعه دیجیتال را پیش ببریم. برای توسعه اقتصاد دیجیتال نخست باید دسترسی ها رابرای مردم افزایش داد.

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دیجیتال هیچ شرکتی به اندازه شرکت مخابرات زیرساخت ندارد تصریح کرد : در حوزه مالی با افزایش بودجه خدمات ارزش افزوده ،درآمد افزایش می یابد .

وی افزود : برای توسعه بهتر در امر اقتصاد دیجیتال بهتر است در شش ماهه دوم سال مناطقی که قابلیت بیشتر و مناسب تری دارند را در بودجه عملیاتی مد نظر قراردهیم وبا انجام کنترل پروژه ها برای سایر مناطق الگوی مناسبی شوند

دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه پیشرفت اقتصاد دیجیتال در شرکت به پیشرفت حوزه IT بستگی دارد گفت : برای ارایه خدمات کامل باید در این حوزه تحولات و تغییراتی صورت گیرد .در این زمینه نیز ارایه برنامه های کوتاه مدت می تواند راهگشا باشد .

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بر توسعه زیرساخت های ارتباطی و برنامه ها و فعالیت های شرکت مخابرات بر مبنای FTTHوتلفن ثابت تاکید کرد .

وی با اشاره به تبلیغات استانی و محلی گفت : درمخابرات من و پرتال استانی تبلیغات به صورت مطلوب صورت گیرد تا همزمان نتایج بهتری حاصل شود .

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.