×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهیان نور فرصتی برای مرور انقلاب است/ راهبرد مقاومت با راهبرد مهدویت عجین شده است

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور امیر سرتیپ دوم حسن سیفی در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان نور گفت: در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که رزمندگان ما از آنجا وارد میدان کارزار می‌شدند، آب تیمور، دژبانی ارتش بوده و یادآور قدم سربازان وطن در راه دفاع از کشور و انقلاب است.
وی اضافه کرد: اکنون اینجا ایستاده‌ایم باید یادآوری کنیم که دشمن آمده بود تا انقلاب را از بین ببرد یا حداقل استان خوزستان را از کشور ما جدا کند. خون شهدا و همت رزمنده‌ها در نیروهای مسلح بود که قدم به قدم دشمن را از این خاک بیرون کرد و باعث شد که حتی یک وجب از این خاک را از دست ندهیم.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش با بیان اینکه راهیان نور فرصتی برای مرور انقلاب است، گفت: در این فرصت می‌توان چهار دهه عمر انقلاب اسلامی را ارزیابی، نقاط قوت آن را تقویت و برای حرکت به سوی آینده برنامه‌ریزی کرد.
امیر سرتیپ دوم سیفی با اشاره به حمایت همه جانبه برخی کشورها از عراق در جنگ تحمیلی گفت: ۴۱۸ عملیات کوچک و بزرگ از هوا و زمین توسط ارتش و سپاه انجام شد تا این خاک وجب به وجب از دشمن پس گرفته شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش بیان کرد: همه نیروهای ارتش و سپاه قدم به قدم در این راه پیش رفتند تا دشمن از خاک ما بیرون برود. پس از پایان دفاع مقدس از ۳۸ ملیت اسیر در ایران داشتیم و ۴۳ کشور به عراق در جنگ کمک کرده بودند.
وی گفت: در یادمان‌های جنگ تانک‌های سوخته عراقی و میدان‌های مین هنوز دیده می‌شوند و این باید درس عبرتی برای همه باشد. این میدان مین‌ها به سادگی گرفته نشدند. بعد از دفاع مقدس، تشکیل گروه‌های مقاومت برای دفع تهدید شکل گرفت و حالا فرهنگ مقاومت خواب را از نظام استکباری گرفته و راهبرد مقاومت با راهبرد مهدویت عجین شده است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.