×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
رشد بیش از ۸۵۷درصدی فروش اموال غیرمنقول در سه ماهه نخست امسال

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نور نژاد اظهار کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و حمایت های رئیس جمهور شهید و تعاملات موثر با دستگاه قضایی، اقدامات مختلفی به صورت جهادی صورت گرفت و موجب شد این سازمان در بخش های مختلف با رشد چند برابری مواجه شود.

عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: حوزه اموال غیرمنقول نیز از این رشد چندبرابری مستثنی نبوده و اقدامات بسیار خوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به صورت مستمر حداقل ماهانه یک مزایده اموال غیرمنقول از سوی سازمان برگزار می شود،گفت: مزایده ها به صورت الکترونیکی و در فضایی شفاف برگزار شده و متقاضیان می توانند در این فضا با اطمینان خاطر به رقابت بپردازند.

نورنژاد با بیان اینکه از ابتدای امسال سه مزایده اموال غیرمنقول برگزار شده است، افزود: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۱۸۱ میلیارد ریال املاک و مستغلات شامل، املاک تجاری،مسکونی،اراضی کشاورزی و … از طریق مزایده به فروش رفته که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته با رشد بیش از ۸۵۷ درصدی مواجه بوده است.

عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه بخش زیادی از املاک عرضه شده در مزایده مربوط به مجرمان اقتصادی است، بیان کرد: املاکی از سوی سازمان به مزایده گذاشته می شود که توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شده و حکم نهایی آنها صادر شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان در سال گذشته، قریب به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اموال غیرمنقول به فروش رفته که بیش از کل فروش املاک فروخته شده در ۳۰ سال گذشته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.