×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در خصوص ساخت تصفیه خانه استاندارد در این منطقه گفت : بر اساس پتانسیل محیط زیستی محدوده و به منظور مدیریت روان آب ها (مسیل سرخه حصار) ، تصفیه خانه استاندارد با حدود هزار متر مربع مساحت به صورت زیر زمینی در خیابان اطلسی بوستان جنگلی سرخه حصار ایجاد می شود.
وی با اشاره به فاز اجرایی ساخت تصفیه خانه مسیل سرخه حصار افزود: مطالعات اولیه ، امکان سنجی ، جانمایی محل و طراحی اولیه به ثمر رسیده که به زودی با همکاری معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری و محیط زیست به مرحله اجرا می رسد.
به گفته شهردار منطقه ۱۳ این تصفیه خانه در واقع آب مسیل سرخه حصار را هدایت و تصفیه می کند تا میزانی از آب مورد نیاز بوستان جنگلی سرخه حصار از این طریق تامین شود.
رحمان زاده با اشاره به تامین آب بوستان جنگلی سرخه حصار و حفظ فضای سبز آن به عنوان یکی از اولویت های منطقه خاطر نشان کرد : در حال حاضر با استفاده از روش های نوین آبیاری هوشمند ، فضای سبز این محدوده آبیاری می شود.
وی یاد آور شد: برای استفاده آب مسیل سرخه حصار در آبیاری درختان ، نیازمند تصفیه آن هستیم تا قابلیت و استاندارد آبیاری کشاورزی را پیدا کند.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.