×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش زهرا زیدی – خبرنگار خط اقتصادي، در اين مقاله تفاوت بين دوستي مجازي و سنتي از ديدگاه ارسطويي را تحليل مي کنيم .  دو نوع دوستي متفاوت وجود دارد. گرچه همه تا حدي واجد شرايط ارزشمندي هستند ، اما ارزشمندترين آنها دوستي مبتني بر تحسين متقابل است. ارسطو معتقد است که براي وجود اين نوع دوستي ، سه شرط زير بايد رعايت شود. ۲۶

( i) اين دوستي به طور متقابل شناخته شده و بين دو انسان بالغ با يکسان برقرار مي شود.

(ii) دوستان اوقات را با هم مي گذرانند و اصولاً درگير تئوري مي شوند .

 (iii ) تحسين و عشقي که دوستان نسبت به يکديگر احساس مي کنند براساس فضيلتي است که آنها در ديگري مي شناسند .

ما قبول مي کنيم که ( i ) مي تواند در يک دوستي مجازي راضي باشد و بنابراين در مورد اين شرط بيشتر بحث نخواهيم کرد. در مورد (ii) ، البته درگير شدن تئوري ها در واقعيت مجازي براي عوامل امکان پذير است. با اين حال ، تصور اينکه تئوري فقط شامل ايده هاي پيشرفته يا والايي است که به ماهيت علم و نظاير آن مربوط مي شود ، اشتباه است. در واقع ، نظريه تئوري نياز به تفکر در مورد موضوعات مختلفي دارد که شامل بالا و پايين باشد.  27  مسلماً ، وقتي فرصتي عملي براي آن فراهم مي شود ، ماموران گاهي اوقات از آنچه كه از ويژگي هاي كامل شخصيت در خود تصور مي كنند ، دريغ مي كنند. اين مسئله مسئله ساز است زيرا اين امر دريچه اي را براي سانسور مراقبه شده با توجه به اطلاعاتي که شخص درباره خود فاش مي کند ، باز مي کند. اين تهديد مي کند که تنوع مورد نياز تئوريا را به خطر بيندازد . حتي موضوعات اساسي نيز مي توانند در تئوري ظاهر شوند و گاهي اوقات نيز بايد اين موارد را داشته باشند . يک مثال عالي براي اين قسمت در مورد Heraclitos در آشپزخانه در Animals I.5 است. در اينجا ما با يک فيلسوف و قهرمان يوناني روبرو مي شويم که نه تنها پيشنهاد مي کند موجودات فرومايه اي مانند حيوانات مواد مناسبي براي تدبر فلسفي از دستورات عاليه هستند بلکه اين بحث بايد در آشپزخانه انجام شود:

        دو نفري که در زندگي واقعي با هم مي گذرانند ، با طيف وسيع تري از موقعيت هاي مختلف روبرو مي شوند و در نتيجه با طيف وسيعي از موضوعات قابل تأمل روبرو مي شوند. اين نشان مي دهد که دوستي سنتي بيش از همتاي مجازي آن براي تئوري مناسب است. در زندگي واقعي ما در تلو تلو خوردن موقعيتهايي قرار ميگيرند که هر دو رمان و غير منتظره و ما بايد براي مقابله با آنها در promptu . اين به ندرت در اينترنت اتفاق مي افتد. در حوزه هاي آنلاين نمايندگان مي توانند زمان تعامل با يکديگر را انتخاب کنند و بنابراين شرايطي را که کنترل مي کنند انتخاب مي کنند ، به عنوان مثال وقتي روحيه خوبي دارند ، استرس ندارند ، مي توانند خصوصي باشند و غيره. نتيجه اين امر اين است که تعامل مجازي ، با تحت کنترل بودن ، بيش از حد محدود شده و بعيد است نظريه اي را که در NE تعريف شده است ، ايجاد کند.   ما اذعان مي کنيم که ممکن است مشکلات موجود در بالا را از طريق پيشرفت هاي فني حل کنيم. نگراني هاي ما در رابطه با (ii) و پيگيري تئوريا در يک دوستي مجازي بر اساس فرضيات تجربي مربوط به محدوديت هاي فن آوري فعلي ما است. اين محدوديت ها ممکن است در آينده برطرف شوند و اگر چنين باشد ، اين نگراني ها مسکوت مي ماند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.