×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این جلسه هادی محضرنیا در جمع کارکنان روابط عمومی سازمان، بر اهمیت وجود استراتژی در حوزه رسانه و روابط عمومی تاکید و روابط عمومی را درگاه ارتباط مدیریت با کارکنان معرفی کرد و گفت: اجرای استراتژی‌ها و تاثیرگذاری بر مخاطب نیازمند رویکردی هوشمندانه است.
در این دیدار، مرتضی علائی‌یگانه مدیر روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران گزارشی جامع در خصوص عملکرد دو ساله روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران ارائه داد.
علائی با اشاره به انتشار مجله چندرسانه‌ای «صفر و یک» و ارائه بسته فرهنگی «فرهنگ‌نما«، اظهار کرد: تلاش مجموعه روابط عمومی سازمان فاوا بر این بوده است که ابعاد روابط عمومی دیجیتال را پیاده‌سازی کند و در این زمینه به‌ویژه در حوزه شبکه‌های اجتماعی تولیدات زیادی ارائه شده به طوری که امروز صفحه «تهران هوشمند» در اینستاگرام دارای بیش از ۱۴ هزار دنبال‌کننده است و تلاش می‌کنیم تا با ارائه محتوای خلاقانه، مخاطبان را با خود همراه کنیم.
در ادامه، پرسنل این بخش، نقطه نظرات خود را با سرپرست سازمان فاوا در میان گذاشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.