×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی ، در حاشیه آئین بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در استان خوزستان که با حضور استاندار این استان، مدیرعامل توانیر و نماینده مجلس خبرگان در اهواز از مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای استان خوزستان طی لوح هایی جداگانه از زحمات و تلاش های بی وقفه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در تزریق ۵۰۰ مگاوات برق لحظه ای و کمک به تامین برق استان خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

در لوح مدیرعامل توانیر آمده است که مجموعه فجر انرژی با تولید و تزریق توان در بازه پیک بار ۱۴۰۰ و همچنین مدیریت و کاهش مصرف برق نقش ویژه ای در تامین برق و پایداری شبکه سراسری داشته است.

پیش از این نیز شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال های ۸۹ و ۹۷ بابت تزریق برق به شبکه سراسری و همچنین کمک به کاهش خاموشی استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفته بود.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس هر ساله در ماه های گرم سال بیش از ۵۰۰ مگاوات توان لحظه‌ای برق به شبکه برق سراسری ارسال می‌کند. این شرکت در سال ۱۴۰۰ با ارسال بیش از یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون کیلووات، نیمی از کسری برق استان خوزستان را تامین کرده است

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.