×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سومین همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی مالیاتی ایران (اینتا)، با توجه به اینکه کلیه اشخاص حقوقی از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورتحساب الکترونیکی می باشند، همایش هم‌اندیشی پیاده سازی نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان با حضور شرکت های غیر دولتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

طبق این گزارش همایش هم‌اندیشی پیاده سازی نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، به همت سازمان امور مالیاتی کشور و با حضور اشخاص حقوقی، روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

گفتنی است، این هم اندیشی در راستای اجرای مرحله سوم قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و الزام کلیه اشخاص حقوقی برای صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۲ و همچنین آشنایی این دسته از مودیان با اجرای بهینه و اثربخش این قانون، برنامه ریزی و با حضور مسئولان امر برگزاری می‌شود.

پیش از این شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس به عنوان اولین گروه فراخوان شده از اول آبان و شرکت های دولتی به عنوان دومین گروه فراخوان شده از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۱، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورتحساب الکترونیکی شده بودند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.