×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیر کل پست استان خراسان رضوی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه که با هدف کاهش ترددها و استفاده از ظرفیت‌های پست انجام شد، گفت: در چارچوب این همکاری، فرم‌های افراد متقاضی استفاده از خدمات کارگزاری سرمایه و دانش از طریق پست به نشانی آنها تحویل و تطبیق هویت آنها با مندرجات فرمهای تکمیل شده توسط نامه رسان انجام می‌شود.

سیداحمد موسوی افزود: نامه رسان پس از احراز هویت متقاضی، تصویر کارت ملی و شناسنامه وی را از طریق تلفن همراه اخذ کرده تا تمامی مدارک را به کارگزاری تحویل دهد.

به گفته وی، شرایط موجود فراگیری ویروس کرونا و ضرورت کاهش خروج از منزل، می‌طلبد دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان از جمله شرکت ملی پست به عنوان بزرگترین شبکه خدماتی کشور، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را بسیج کند تا زنجیره انتقال به حداقل برسد.

امیر علی مستخدمین حسینی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری سرمایه و دانش نیز در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: در سایه توسعه تعامل با پست، مصمم به ارائه خدمت با کیفیت‌تر و سریعتر در راستای تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان و تسهیل انجام فرایندها، هستیم.

بر اساس تفاهم نامه جدید همکاری پست با حوزه مالی و بورس، کارگاه آموزشی یک روزه‌‌ای نیز برای موزعین پست خراسان رضوی برگزار شد

 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.