×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شصتمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۲۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهران تهران گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری با معتمدین و نخبگان محلات برای بهبود خدمات رسانی و رفع مشکلات شهری راهبرد اساسی و بسیار مهم است و برگزاری نشست های تخصصی به صورت مستمر با هدف شناسائی ظرفیت ها و مشکلات محلات، تعریف پروژه های شهری و بهبود شرایط زندگی شهروندان در حال انجام است.

آقامیری با بیان اینکه در نشست های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند می شویم، افزود: هم افزایی و درایت جمعی در شناسائی و حل معضلات و مشکلات محلات و اعلام درخواست های شهروندان تاثیرگذار است و ما را در رسیدگی و رفع مشکلات یاری می کند.

وی با اشاره به اینکه اداره امور شهر وابسته به مشارکت آگاهانه شهروندان است، اظهار داشت: در نشست‌هایی که با نمایندگان مردم در محلات داشته ایم در تعدادی از مناطق ایده‌های خوبی ارائه شد تا بتوانیم با اشراف کامل نسبت به تعیین بودجه جهت پروژه‌های محله ای و رفع محدودیت‌ها به صورت تفکیکی در محلات اقدام نماییم.

در ادامه این نشست تعدادی از فعالیت های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری شهرداری منطقه در محلات و مشکلات شهروندان در محلات از سوی معتمدین محلات مطرح و بررسی شد.

رضا شنگی شهردار منطقه ضمن بررسی مشکلات و مطالبات اهالی، حضور در محلات و مساجد را راهکار موثر در تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست و بر برنامه ریزی فعالیت‌های کیفی‌تر و طبق نیازسنجی در محلات برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه های مختلف شهری تاکید کرد.

شنگی استفاده از ظرفیت معتمدین محلی برای تصمیم سازی در تمام موضوعات شهری را حائز اهمیت برشمرد و گفت: در برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلی، معتمدان، ائمه جماعت، مشارکت مردمی برای شناسایی و مرتفع شدن مشکلات و پیشبرد کارها و اجرای پروژه های توسعه محله ای مورد توجه است.

این گزارش حاکی است در پایان این نشست و در راستای طرح نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور، صد و پنجاه و پنجمین دیدار مردمی مسجد محور حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با حضور شهردار و مدیران ارشد این منطقه و مسئولین شهری و انتظامی در مسجد سیدالشهدا محله دیلمان برگزار و به درخواست ها و مشکلات شهروندان رسیدگی شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.