×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادوتجارت ؛به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه امروز جمعه ۴ مرداد ماه در بازدید از شعب اخذ رای در شمال تهران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شورایاران نزدیک ترین نهاد مردمی و ساکنان محلی با مسئولین شهری هستند لذا شهروندان با انتخاب درست شورایار محله خود در واقع به مدیریت شهری و ارتقاء سطح خدمات رسانی به محل زندگی خود کمک می کنند .

وی حضور شهروندان را نشانه مشارکت پذیری بالای آنها دانست و گفت: مردم ما در همه عرصه های انتخاباتی حضور فعال داشته و این نشانه مشارکت پذیری آنهاست و باید از این پتانسیل خوب مردمی در مدیریت شهری بهره مند شویم .

موسوی نیروهای شهرداری منطقه یک را آماده باش در کنار رای دهندگان دانست و تصریح کرد: یک هزار نفر از نیروهای شهرداري منطقه یک با هدف برگزاری هر چه مطلوب تر پنجمين دوره انتخابات شوراياري ها از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۴ مرداد ماه تا پايان انتخابات به صورت آماده باش در منطقه یک حضور دارند.

موسوی افزود: ۴۷۶ صندوق الکترونیک مستقر در ۱۰۹ شعبه منطقه یک آرای شهروندان را اخذ و ثبت می کند تا از بین ۹۲۲ داوطلب این انتخابات در سطح محلات ۲۷ گانه به ترتیب آراء ، ۲۴۳ نفر بعنوان عضو اصلی و ۹۶ نفر بعنوان عضو علی البدل به تفکیک محلات انتخاب شوند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.