×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، این نشست که در تاریخ ۲۰ ساله پتروشیمی ایلام بی‌نظیر بود با حضور کلیه اعضای شورای اداری استان و پس از بازدید از واحدهای مختلف شرکت برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار امام جمعه ایلام، حضور در پتروشیمی ایلام را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار “تولید؛دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین “ عنوان کرد و از نقش‌آفرینی موثر پتروشیمی ایلام در تولید و اشتغال پایدار در منطقه تقدیر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه گره مشکلات اقتصادی کشور به دست تولید و تولیدکنندگان داخلی گشوده می‌شود، ادامه داد:پتروشیمی ایلام به عنوان صنعت مشکل‌زدا، یکی از آورده‌ها و دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان نظام است.
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این نشست با مهم برشمردن مقوله‌ تولید در استان بیان داشت: پتروشیمی ایلام به عنوان یک واحد بزرگ تولیدی در استان، امروز بر اساس اهمیت شعار سال میزبان اعضای شورای اداری استان بود.
استاندار ایلام ادامه داد:پتروشیمی ایلام نماد تولید و اشتغال‌زایی در استان است و برگزاری نشست شورای اداری در همین راستا بوده است.
بهرام‌نیا توجه بنیادی به تولید را اولویت دولت در استان ایلام برشمرد و با بیان اینکه رسانه‌ها در مطالبه‌گری جانب واقعیت را بگیرند افزود:مدیران با ارائه برنامه‌های پیش رو موظف هستند عملکرد خود را در اختیار رسانه‌ها و استانداری ایلام قرار دهند.
استاندار ایلام با تاکید بر رفع مشکلات آب شرب شهرستان چوار خاطرنشان کرد:تمام ادارات کل موظف هستند ادارات شهرستان‌ چوار را مستقر‌ نمایند.
حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست با تبریک سال ۱۴۰۱ و آغاز مبارک رمضان گفت: نشست شورای اداری استان در پتروشیمی ایلام از ابتدای کلنگ زنی این پروژه بی‌نظیر بوده است که نشان از اشراف کامل استاندار ایلام بر حوزه صنعت دارد.
وی به راه‌اندازی فازهای اول و دوم این مجتمع صنعتی بدون حضور سازندگان و کارشناسان خارجی اشاره کرد و افزود:با بهره‌برداری از واحد الفین، پتروشیمی ایلام از خط اتیلن غرب بی‌نیاز شده است.
نجفی‌سمنانی با اشاره به دو مشکل جدی تامین خوراک و آب در پتروشیمی ایلام، از حمایت‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام تقدیر کرد.
بازدید از واحد‌های HD ، گوگردزدایی و الفین و صرف افطار از دیگر برنامه‌های اعضای شورای اداری استان در شرکت پتروشیمی ایلام بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.