×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چرا اصفهان صدرنشین است


با نگاهی منصفانه می توان به راستی به این واقعیت رهنمون گشت. کمتر شاخه‌ ای از شاخه های متنوع صنایع دستی است که در اصفهان به کمال نرسیده باشد. به ویژه در چند حوزه مهم و معتبر همچون میناکاری، قلم‌ زنی، خاتم کاری روی مس، فیروزه کوبی، حکاکی روی مس و قلمکار.

زادگاه خاتم‌ کاری شیراز می باشد اما هم اکنون حرف اول را در این حوزه اصفهان میزند. یا فیروزه کوبی که خاستگاه آن خراسان است، اما امروزه شاخ و برگ در اصفهان دوانده است. میناکاری به عنوان یکی از اصیل ترین شاخه های صنایع دستی که با نام صنایع دستی اصفهان عجین است. یا قلم زنی که از شاخصه‌ های صنایع دستی اصفهان است.

البته جای جای این سرزمین باستانی بسته به فرهنگ و سنن خود دارای صنایع‌ دستی زیبا هستند. اصفهان علاوه بر صنایع دستی درخشان مهد میراث فرهنگی، تاریخی و گردشگری است. اصفهان از مقاصد اصلی گردشگران ورودی به میهن عزیزمان است. با انبوهی از ابنیه تاریخی، جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی و البته در رأس آن صنایع دستی اصفهان. بی جهت نیست که صنایع دستی اصفهان در صدر رقابت با سایر استان‌ ها در تولید صنایع دستی قرار دارد.

هفت گردون، صنایع دستی و هدیه سازمانی


بازرگانی هفت گردون سال‌ های متمادی است که در حوزه صنایع‌ دستی فعال میباشد. مشی خلاقانه هفت گردون منجر به طراحی و عرضه پکیج های انحصاری، متفاوت و خاص گردیده است.

این هدایا مناسب برای حوزه‌ هایی همچون هدیه سازمانی، هدایای مدیریتی، هدایای خاص، هدایای اقتصادی و… میباشد. پکیج های انحصاری هفت گردون ویژه هدیه سازمانی گزینه شایسته‌ ای برای انتخاب.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.