×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، علی درویش پور، در دیدار با روسای تعاونی صیادان جزیره قشم با اشاره به اینکه صیادی میراث معنوی و یادگار نیاکان قشم است و ارتزاق بسیاری از بومیان منطقه از نعمات خدادادی دریا است، اظهار داشت: در روش های سنتی که به صورت انتظاری انجام می شود، هیچ آسیبی به ذخایر آبزیان وارد نشده و کاملا منطبق با ضوابط زیست محیطی می باشد.
وی ساماندهی اسکله‌های صیادی، طراحی جایگاه سوخت مشخص، مکان یابی و طراحی بازار ماهی فروشان با امکان بسته بندی مناسب و ایجاد صنایع تبدیلی این حوزه را از نیازهای جزیره دانسته و گفت: باید در این زمینه گام های موثری برداشته شود.
درویش پور، خطوط ساحلی جزیره و حریم دریا را جزء دارایی ها و سرمایه های ملی و متعلق به همه مردم دانسته و افزود: این قول را به مردم و ساکنان جزیره می دهم که تا زمانی که در قشم حضور داشته باشم اجازه واگذاری زمین در خطوط ساحلی را نخواهم‌ داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، توانمندسازی جوامع محلی و بومیان را از اهداف سازمان دانسته و تاکید کرد: تشکیل تعاونی هایی برای توسعه مزارع پرورش میگو در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد و ان شالله به زودی شاهد اشتغال جوانان در این مزارع خواهیم بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.