×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، علی درویش پور در این بازدیدها که چندین ساعت طول کشید به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از شهرک های مسکونی حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) قشم و همچنین مجموعه آموزشی تفریحی مدرسه غواصی قشم بازدید کرد و ضمن حضور در بخش های مختلف این شهرک ها و مجموعه ورزشی تفریحی از نزدیک مسائل و  مشکلات آنها را بررسی و دستورات مقتضی برای حل آنها به معاونان و مدیران ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم صادر کرد.
براساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید های جداگانه از شهرک مسکونی حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) و شهرک مسکونی حضرت امام حسن مجتبی(ع) هردو واقع در شهر قشم که با حضور مسئولان و نمایندگان ساکنان این شهرک ها انجام شد، ضمن بررسی مشکلات این شهرک ها در زمینه های روشنایی، فضای سبز، پاکیزگی، زیباسازی و تامین برخی نیازهای عمومی آنها از متولیان این شهرک ها خواست با جلب مشارکت ساکنان و همراهی و همدلی با یکدیگر و استفاده از ابتکارات و پیشنهادات مردم، نسبت به پیگیری جدی امور اداری و اجرایی این شهرک ها از دستگاههای اجرایی همت مضاعف داشته باشند تا در این شرایط خطیر کرونایی، ساکنان عزیز این شهرک ها با آرامش و آسایش بیشتری زندگی کنند.
این گزارش حاکیست که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار از مجموعه آموزشی و تفریحی مدرسه غواصی قشم واقع در مجموعه ساحلی پارک زیتون شهر قشم نیز بر ضرورت توسعه ورزش های آبی در جزیره قشم جهت جذب هرچه بیشتر گردشگران از داخل و خارج از کشور به این جزیره تاکید کرد. 
علی درویش پور از مسئوان و مدیران این گونه اماکن ورزشی خواست برای افزایش جذابیت های این اماکن از ابتکارات و تجارب مراکز مشابه داخلی و خارجی موفق نهایت استفاده را ببرند.
گفتنی است مدرسه غواصی قشم مجموعه کاملی از اقامتگاه، کلوب غواصی، کلاس آموزش، محل نگهداری تجهیزات غواصی و فروشگاه لوازم غواصی است و ساختمان آن با یک هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۳ در مجموعه ساحلی پارک زیتون شهر قشم احداث شده است. این مدرسه مجهز به رختکن، حمام و سایر خدمات مورد نیاز غواصان است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.