×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سید محمد قاضی میرسعید” با اشاره به عملکرد این معاونت در این طرح در محور امام علی(ع) گفت: در این طرح پس از نیازسنجی و ضرورت های محور بزرگراه امام علی (ع) اقدامات لازم صورت گرفت.
معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی در این محور افزود: رنگ آمیزی ۲۲۴۰۰ مترطول از جداول، ۹۲۰ متر از پل های عابرپیاده ، ۳۰۵۰ مترمربع پوشاننده جداره های شهری، نصب ۹۰ پرچم پایه کوتاه، و رنگ آمیزی ۸۰۰ مترمربع از سطوح فلزی از اقدامات انجام گرفته در این طرح است.
او ادامه داد: از دیگر فعالیت های این طرح به آذین بندی ۴۰۰۰ مترطول ، پاکسازی ۱۲۰۰۰ مترمربع طرح ماندگار، رنگ آمیزی ۲۰۱۰ مترطول المان ترافیکی و ۱۱۰ عدد سازه تبلیغاتی می توان اشاره کرد.
قاضی میرسعید افزود: در حوزه خدمات شهری در این محور اقداماتی در خصوص لایروبی انهار، طعمه گذاری جانوران مضر شهری و شستشوی جداول و گاردریل ها به پایان رسید.
معاون شهردار منطقه ۴ ادامه داد: اداره فضای سبز منطقه ۴ در این طرح با کاشت ۱۸۰ اصله درخت و درختچه و کاشت ۳۱۲۰ سبد بوته گل و نشاء بر آراستگی و زیبایی شهر افزوده شد.
قاضی میرسعید در پایان با اشاره به اقدامات اداره مسیل ها و قنوات گفت: در این عملیات لایروبی و نظافت ۵۷۰۰ مترطول از مسیل دارآباد و پاکسازی جوی ها، نهرها و کانیوها از اقدامات انجام گرفته است./ انتهای خبر

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.