×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 95 خبر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،
مفاد بخشنامه به شرح ذیل می باشد:
« بسمه تعالی »
باسلام و احترام ،
به پاس خدمات ارزشمند کادر درمان کشور اعم از پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان در مبارزه با ویروس کرونا و به منظور تقدیر از زحمات گرانقدر این عزیزان در درمان بیماران ، شرکت سهامی بیمه ایران طرح بیمه ای « سپاس از حافظان سلامت » را همزمان با ایام فرخنده نیمه شعبان به اجرا در می آورد .
در این طرح ، خدمات بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران با امتیازات زیر به کادر درمان در سراسر کشور ارائه میشود :
۱- بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با ۲۰ % تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
۲- بیمه نامه مسئولیت مدیران و مسئولین فنی بیمارستانها ، کلینیک ها ، درمانگاهها و مراکز درمانی کشور با ۲۵ % تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
۳- بیمه نامه وقفه در کسب و کار پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با ۳۰ % تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
۴- ارائه تخفیف در حق بیمه بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان و بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا ، معادل ۲۵ % به کلیه واحدهای تولید کننده ماسک ، مواد ضدعفونی کننده ، تجهیزات پزشکی حفاظتی و مراقبتی.
۵- ارائه تخفیف در حق بیمه حمل و نقل کالا برای محمولات تجهیزات پزشکی و محمولات دارویی معادل ۱۵ % در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
۶- انواع بیمه نامه های آتش سوزی منازل مسکونی کادر درمان و اموال ، ساختمانها و تجهیزات واحدهای درمانی ، مطب های پزشکان و داروخانه ها با ۳۰ % تخفیف درتعرفه مورد عمل .
۷- بیمه نامه بدنه اتومبیل خودروهای شخصی کادر درمان و خودروهای سازمانی مراکز درمانی با ۲۰ % تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
۸- بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده خودروهای شخصی کادر درمان در صورت معرفی و پوشش از طریق مراکز درمانی ذیربط ، با ۲۵ % پیش پرداخت و مابقی در ۵ قسط از طریق شبکه فروش سراسری بیمه ایران .
۹- برای بیمه نامه حوادث انفرادی کادر درمان معادل ۳۰ % تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل اعمال می گردد .
۱۰- در بیمه نامه های زندگی بیمه ایران ، کادر درمانی کشور تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه از انجام معاینات پزشکی معاف می گردند .
۱۱- طرح سفیران سلامت بیمه ایران ، متشکل از ۹۵ نفر از پزشکان شرکت با راهبری آقای دکتر رنجپور در خدمت پرسنل ، شبکه فروش و جامعه بیمه گذاران شرکت خواهند بود و امور نظارت ، کنترل ، برقراری اصول پیشگیرانه و مراقبتی و انجام راهنمایی و مشاوره تلفنی امور پزشکی را بر عهده خواهند داشت .
۱۲- مدارک احراز هویت بیمه گذاران کادر درمان مشمول این طرح توسط شبکه فروش بیمه ایران کنترل و دریافت خواهد شد .
۱۳- با توجه به اعلام آمادگی و برنامه ریزی انجمن های صنفی نمایندگان استانی بیمه ایران ، در صورت فراهم شدن امکان تهیه ماسک ، مقرر گردید در جهت برقراری اصول پیشگیرانه و توسعه بهداشت فردی بیمه گذاران متبوع ، هریک از شبکه فروش به بیمه گذارانی که نتوانسته اند ماسک بهداشتی تهیه کنند ، ماسک و یا بسته بهداشتی در زمان صدور بیمه نامه ها اهـدا خواهند نمود .
۱۴- این طرح از تاریخ ۲۰‏/۱‏/۹۹ تا اطلاع ثانوی اجرایی و عملیاتی میگردد و سامانه فروش الکترونیکی بیمه ایران به نشانیmy.iraninsurance.ir نیز کماکان انواع بیمهنامههای مورد نیاز بیمه گذاران محترم را در جهـت انجـام خریدهای غیرحضوری و اجـرای برنامه «در خانه بمانیم » ارائه خواهد نمود .

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.