×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادو تجارت ؛به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان پس از برگزاری نخستین دوره کمپین قرار ما با موضوعات تعاملی شهری است که تمامی شهروندان تهرانی را مخاطب خود قرار می دهد و با ایجاد احساس مسوولیت و ارائه راهکار، سعی در جلب نظر و حساسیت هرچه بیشتر افکار عمومی شهروندان داشته و بنا دارد تمامی شهروندان را به صورت عملی و پویا درگیر بهبود و رفع برخی معضلات و بحران های شهری کند.
تبلیغات کمپین “قرار ما” در ابتدا روی سه حوزه مدیریت پسماند خانگی، مراقبت از فضای سبز و کمک به زیباسازی بصری شهر با شعارهای مربوط به این موضوعات تمرکز و فعالیت های خود را آغاز کرد و در دوره جدید با جملات و طرح های مناسب با موضوع حمل و نقل پاک روی سازه های تبلیغاتی اکران شده است .
گفتنی است، شعار اصلی این کمپین بر اساس گزاره ” قرار ما” شکل می گیرد. به عبارتی دیگر تمامی شعارها با پیشوند “قرار ما” است که به خوبی ماهیت این کمپین را نمایان می کند ودر واقع قول و قراری میان تمامی شهروندان برای کمک به بهبود و رفع معضلات شهر است.
اکران طرح های فرهنگی “قرار ما” از هفته آخر خرداد روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران آغاز شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.