×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
طنین اندازی شور و شادمانی اعیاد ولایت در منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با تبریک فرا رسیدن اعیاد پربرکت قربان و قدیر گفت : پیوند روز عید قربان با عید غدیر ، این است كه در روز عید قربان رذائل و هواهای نفسانی را در درون خود ذبح و قربانی كنیم تا با طهارت و پاكی روح ، وارد عید ولایت مطلقه كلیه الهیه حضرت علی علیه السلام شویم زیرا مسأله ولایت حضرت علی علیه السلام آن قدر پاك و طاهر است كه، هرگز نمی تواند با آلودگی های باطنی، قدم در آن نهاد و خود را از موالیان واقعی حضرت علی علیه السلام دانست .

کمالی زاده در ادامه به برنامه هائی که به همین مناسبت در منطقه ۴ برنامه ریزی شده اشاره کرد و گفت : به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ جشن های دهه ولایت با فضا سازی وآذین بندی محیطی در محلات ، مساجد و ساختمان های ستادی فضاها و و اماکن متعلق به شهرداری آغاز شده و سپس با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی – آیینی به صورت میدانی در محل مراکز عرضه بهداشتی عرضه دام شهرداری مصادف با عید قربان ادامه دارد.

کمالی زاده همچنین از تدارک و تردد کاروان سیار خودرویی به صورت آذین بندی شده ، برپائی برنامه های فرهنگی و برگزاری مراسم عید غدیر و روز عرفه در طول دهه امامت و ولایت در سطح محلات خبر داد.

از برنامه های مهم دیگری که شهردار منطقه ۴ به آن اشاره داشت مشارکت در برپائی پردیس فرهنگی ، استیج هنری ، موکب پذیرائی و چایخانه ، شربت خانه محبان رضا(ع) در میهمانی ده کیلومتری استکه روز سه شنبه ۵ تیر ماه از اتوبان امام علی (ع) تا میدان آزادی پذیرای مومنان خواهد بود.

او به استقرار جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در دو نقطه از منطقه ۴ اشاره کرد و افزود : در روز عید سعید قربان ، دوجایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در خیابان هنگام و محله حکیمیه عرضه کننده دام بهداشتی زنده به شهروندان خواهند بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.