×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خط اقتصادی ,؛ محبی نجم‌آبادی در مورد مزایای فروشگاه های زنجیره‌ای گفت: حسن بزرگ فروشگاه های زنجیره‌ای این است که برندها و کالاهای ساخت داخل را به فروش می‌رسانند. با توجه به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای معمولاً فروشگاه‌های بزرگی هستند، با سود کمتری کالاها را به مصرف‌کنندگان می رسانند و به مصرف‌کنندگان خدمات ویژه‌تری در مقایسه با فروشگاه‌های خرد و مغازه‌ها ارایه می‌دهند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در شرایط کنونی سختی‌های زیادی برای اقشار آسیب‌پذیر شکل گرفته است که این مشقت‌ها و سختی‌ها باید رفع شود. فروشگاه های زنجیره‌ای توانستند خدمت به مردم را کامل کنند و اجناس و کالاها را با قیمت مناسب‌تری به مردم برسانند.
محبی در خصوص ضرورت توسعه فروشگاه های زنجیره‌ای در شهرهای کوچک گفت: به نظر من متناسب با وضعیت جمعیتی هر شهر باید فروشگاه‌های زنجیره‌ای گسترش پیدا کنند. اگر در منطقه یا شهری از نظر جمعیتی حد لازم را نداشته باشد راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاید خیلی منطقی نباشد. کشورهای توسعه یافته به فروشگاه‌های زنجیره‌ای توجه ویژه دارند به خصوص در دو سال اخیر که بحث کرونا در جهان فراگیر شده است . در ایران نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می توانند موضوع فروش مجازی را تقویت کنند و حضور فیزیکی مردم را کم کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.