×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خط اقتصادی، بانک تجارت در کنار توجه به فعالیت‌های کلان حمایت اقتصادی از شرکت‌های بزرگ، توجه ویژه‌ای را به مشتریان خرد و حقیقی خود کرده است که این مهم را از طریق محصولات فناورمحور و با همکاری هلدینگ تفتا به انجام می‌رساند.

دستاوردهای بانک تجارت، بخشی از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری بانک تجارت تحت عنوان هلدینگ تفتا و شرکت‌های تحت مدیریت آن است که با رویکرد پیشرفت، برنامه‌های راهبردی این بانک را حمایت کرده و در اجرایی شدن هرچه بهتر آن گام‌های موثری برمی‌دارد.

مدیرعامل بانک تجارت، پشتیبانی فناوری اطلاعات در پیشرفت بانک‌ها را یک ضرورت می‌داند که برای رسیدن به این مقصود نقش هلدینگ تفتا در روند پیش رو در جهت برآورده‌کردن و فراهم نمودن زمینه انتظارات بانک برای پاسخگویی شایسته به نیازمندی‌های مشتریان بیش از پیش حائز اهمیت است. هلدینگ “تفتا” با بیش از ۱۲ محصول و نظارت مستقیم بر ۸ شرکت و بیش از ۳ هزار نیرو فعالیت خود را حدود ۵ سال پیش آغاز کرد. “تفتا” یک هلدینگ فناوری و نوآوری است که با هدف ارائه راهکارهای دیجیتال و توسعه محصولات جدید بانکداری و پرداخت در راستای استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت تأسیس شده است.

شرکت “کارت اعتباری ایران کیش” با محصولاتی از جمله “ریال دیجیتال”، “سامانه کهربا” و “تی بی پلاس” ، “سیمرغ تجارت” با اپلیکیشن‌های معروف “باجت” (که خدمات غیرحضوری عرضه می‌کند) و “آرک” (یک سیستم بانکداری باز) ، شرکت “تکنو تجارت” با محصولاتی از جمله مدیریت اسناد و قراردادهای دیجیتال (CLM)، امضای دیجیتال، بی‌ام‌پی‌ال (اعتبار سازمانی)، اعتبار مبلغی، و پلتفرم پی‌بار (صدور تسویه بارنامه) ، شرکت “چابک تجارت” علاوه بر ارائه خدمات عضوگیری باشگاه‌ها و داشتن سامانه‌ی راهبردی سیستم‌های یک سامانه‌ای با نام اختصاری “فرا”، شرکت “زفتا” در زمینه تعمیر و نگه‌داری سخت‌افزار، خدمات مراکز داده، پیاده‌سازی سرویس‌های امنیتی و سرویس‌های زیرساختی شبکه و مراکز داده، شرکت “تجارت شایان” با اپلیکیشن “اکوتام” که یک اکوسیستم تأمین مالی کسب و کار است، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت و هلدینگ تفتا در حوزه فناوری‌های بانکی می‌باشند.

بانک تجارت که در سال گذشته علاوه بر حمایت از صنایع بزرگ کشور از جمله صنعت پتروشیمی و…، در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی از کسب رتبه نخست در میان شبکه بانکی کشور در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تا کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان این شبکه دست یافت، تلاش کرد تا با تولید ابزارها و پلتفرم‌های کاربردی همچون باجت و سایر محصولات مرتبط با حوزه بانکداری خرد، تجاری و اصناف، بخش بزرگی از نیازمندی‌های مشتریان را پاسخگو باشد. به همین منظور، اولویت‌های متعدد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در طول دو سال گذشته در دستور کار مجموعه تصمیم‌گیران و همکاران بانک تجارت قرار گرفت و هلدینگ تفتا برنامه‌های مختلفی را ارائه داد و موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

عملکرد خیره‌کننده بانک تجارت در حوزه‌های مختلف بانکداری الکترونیکی سبب شده تا مشتریان شرکتی و تجاری را به خود جذب کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.