×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت این نشست با ریاست فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت برگزار شد. ایشان ضمن خیرمقدم وتشکر از حاضرین، توضیحاتی با تاکید بر استمرار و تشدید بازرسی ها در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان ایراد نمود و خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه های مرتبط در این خصوص شد.
وی در ادامه افزود : هماهنگی و تعامل خوبی بین دستگاههای مرتبط از جمله سازمان حمایت ، وزارت جهاد کشاورزی ، تعزیرات ، اتاق اصناف، بسیج اصناف در امر نظارت بر بازار کالاهای اساسی وجود دارد. البته این نشست نیز به منظور انسجام بیشتر در این خصوص برگزار شده است .
فرهیدزاده در ادامه خاطرنشان کرد ؛ تاکید ما بر هماهنگی ذیل کمیته اقدام مشترک است تا فرایند مشترکی را در حوزه نظارت در سراسر کشور پیاده‌سازی نماییم
رئیس سازمان حمایت با بیان این مطلب افزود ؛ این کمیته با مشارکت سازمان حمایت، سازمان تعزیرات حکومتی ؛ وزارت جهاد ، بسیج اصناف و اتاق اصناف برگزار می شود که البته سازمان حمایت از اعضای فعال آن می باشد.
معاون وزیر صمت عنوان داشت ؛ در شرایطی فعلی کشور موظفیم برای حل مشکلات معیشتی مردم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کنیم. فرهیدزاده از پیوستن ۲۰۰ هزار فروشگاه دیگر به طرح سامانه شفافیت فروشگاهی کشور خبر داد و گفت ؛ با وجود حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی و شرکت پخش در کشور باید از تمام ظرفیت های موجود برای نظارت بر آنها استفاده شود .
وی در پایان پاسخگویی به شکایات شهروندان و خواسته های آنان را وظیفه مسئولان دانست و یادآور شد: مردم به عنوان ناظر در بازار و جامعه اقتصادی باید حضوری پررنگ داشته باشند لذا میبایست شکایات، انتقادات و گزارش های خود را در زمینه گرانفروشی و دیگر تخلفات اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴ به گوش مسئولین برسانند و این سامانه به فوریت مشکلات مردم را شنیده و در دستور کار بازرسان برای رسیدگی قرار دهد.
وی فعال سازی بیش از ۶ هزار بازرس افتخاری این سازمان برای نظارت گسترده بر بازار را یکی از برنامه های نظارتی این ایام عنوان کرد

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.