×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: عملیات پاک سازی و لایروبی دریاچه بوستان المهدی (عج) با استفاده از پتانسیل های موجود ادارات فضای سبز، مسیل‌ها و قنوات و خدمات شهری و دراختیارگرفتن ۵ دستگاه کامیون و یک دستگاه بابکت(دردونوبت) انجام شد.

او افزود: در این عملیات که با حضور ۲۵ کارگر از تاریخ ۱۲ دی ماه به مدت ۲۵ روز انجام و به اتمام رسید، ۲۵۰ تن لجن و ضایعات از دریاچه بوستان المهدی(عج) تخلیه شد.

شهردار منطقه ۹ با تاکید بر اجرای دستورالعملها و برنامه های اجرایی مرتبط با صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری عنوان کرد: با این اقدام مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در هزینه جاری شهرداری صرفه جویی شده است.

لازم به ذکر است بوستان المهدی(عج) به دلیل نزدیکی به پایانه غرب و اتوبوسرانی تهران در ابتدای ورودی شهرتهران بوده و دارای امکانات شهربازی، فروشگاه شهر کتاب، سرای محله، باشگاه ورزشی و وسایل پرورش اندام، زمین بازی کودکان، زمین اسکیت، نمازخانه، اسکله قایقرانی، نمایشگاه گل و گیاه، سرویس های بهداشتی و آلاچیق، محل خوبی برای استراحت مسافران، رهگذران، گردشگران و شهروندان در غرب تهران می باشد

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: عملیات پاک سازی و لایروبی دریاچه بوستان المهدی (عج) با استفاده از پتانسیل های موجود ادارات فضای سبز، مسیل‌ها و قنوات و خدمات شهری و دراختیارگرفتن ۵ دستگاه کامیون و یک دستگاه بابکت(دردونوبت) انجام شد.

او افزود: در این عملیات که با حضور ۲۵ کارگر از تاریخ ۱۲ دی ماه به مدت ۲۵ روز  انجام و به اتمام رسید، ۲۵۰ تن لجن و ضایعات از دریاچه بوستان المهدی(عج) تخلیه شد.

شهردار منطقه ۹ با تاکید بر اجرای دستورالعملها و برنامه های اجرایی مرتبط با صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری عنوان کرد: با این اقدام مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در هزینه جاری شهرداری صرفه جویی شده است.

لازم به ذکر است بوستان المهدی(عج) به دلیل نزدیکی به پایانه غرب و اتوبوسرانی تهران در ابتدای ورودی شهرتهران بوده و دارای امکانات شهربازی، فروشگاه شهر کتاب، سرای محله، باشگاه ورزشی و وسایل پرورش اندام، زمین بازی کودکان، زمین اسکیت، نمازخانه، اسکله قایقرانی، نمایشگاه گل و گیاه، سرویس های بهداشتی و آلاچیق، محل خوبی برای استراحت مسافران، رهگذران، گردشگران و شهروندان در غرب تهران می باشد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.