×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، اين مراسم با حضور مجري، مديران اجرايي و فني و كليه دست‌اندركاران و اركان پروژه برگزار شد.

علي امام، مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) نيز در اين خصوص با اشاره به اينكه ايستگاه تقاطعي ميدان امام حسين (ع) با خط ۲ متروي تهران تقاطع دارد، گفت: اين ايستگاه در بخش جنوبي خط ۶ مترو قرار دارد كه نصب ۸ عدد پله‌برقي و سه هوا ساز داخل ايستگاه نيز تكميل شده است.

وي تصريح كرد: با راه‌اندازي اين ايستگاه شهروندان جنوب شرقي تهران علاوه بر ايستگاه شهدا كه با خط ۴ تقاطع دارد، مي‌توانند از طريق ايستگاه تقاطعي امام حسين (ع) به خط ۲ مترو نيز دسترسي يابند.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي مالي پروژه، گفت: با وجود مشكلات و كمبود منابع مالي خوشبختانه با مديريت هزينه توانستيم بخش تجهيزاتي شامل سيگنالينگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سيستم تهويه، نصب هواساز، پست‌هاي برق و سيستم مخابراتي و كابل كشي را تكميل و ايستگاه تقاطعي امام حسين(ع) را براي استفاده شهروندان آماده بهره‌برداري كنيم.

به گفته امام در تست گرم صورت گرفته سيستم برق‌رساني به قطار و سيستم اتوماتيك حركت آن در تونل و همچنين سامانه‌هاي سيگنالينگ ، مخابرات و تهويه محدوده ايستگاه شهدا تا ميدان امام حسين (ع) مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد وضعیت اين بخش از خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره‌برداری وجود دارد.

امام همچنين به تكميل و راه‌اندازي ۲۰ عدد سامانه تهويه در محدوده دولت آباد تا ميدان امام حسين(ع) اشاره و خاطر نشان كرد :با توجه به تكميل و راه‌اندازي اين سامانه‌ها از امروز سرفاصله حركت قطارها در بخش جنوبي خط ۶ مترو از ۲۵ دقيقه به ۱۵ دقيقه كاهش مي‌يابد.

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اينكه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهيم كرد، گفت: تا آخر امسال شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری شده و مابقی ایستگاه‌های خط هفت شامل ۶ ايستگاه ديگر در سال ۹۹ افتتاح خواهند شد.


خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.