×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومي وبين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،علی امام در حاشیه مراسم تست گرم نیمه شرقی خط هفت مترو با هشت و نيم كيلومتركه با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل ترافيك و همچنين جمعی از مديران اين خط برگزار شد، با بیان این که در مرحله قبل از افتتاح آخرین هماهنگی‌ها انجام شده و قطار با سیگنالینگ فعال در مسیر خط حرکت می‌کند، گفت: تست گرم در واقع شبیه سازی شرایط واقعی است تا اگر مشکلاتی باقی مانده باشد در این مرحله نمود پیدا کرده تا بتوانیم قبل از افتتاح مشکلات را حل کنیم.

وي ادامه داد: در تست گرم صورت گرفته سيستم برق رساني به قطار و سيستم اتوماتيك حركت آن در تونل و همچنين سامانه هاي سيگنالينگ، مخابرات و تهويه مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد وضعیت خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره برداری وجود دارد.

امام با اشاره به تست گرم موفقیت آمیز خط هفت افزود: بهره برداري غير رسمي ایستگاه مترو بسیج و ميدان محمديه ۲۸ مرداد ماه همزمان با شب عید غدیر انجام مي شود.

وي با اشاره به افتتاح اولیه و ناقص خط ۷ مترو در تاریخ ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ گفت: در دور جدید مدیریت شهری، با توجه به مشکلات عمده این خط از جمله ناایمن بودن مسیر، این خط تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان تعطیلی خط ۷ تا به امروز بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه تجهیزات و ایمنی هزینه کرده‌ایم، گفت: متاسفانه در بهره برداری قبلی حتی در ایستگاه‌ها شاهد مشکلات فنی و زیرساختی بودیم به گونه‌ای که مجبور شدیم ۴۱۰ متر از خط را برچیده و دوباره بازسازی کنیم.

مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اينكه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهيم كرد، گفت: تا آخر امسال شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری شده و مابقی ایستگاه‌های خط هفت شامل ۶ ايستگاه ديگر در سال ۹۹ افتتاح خواهند شد.

امام با اشاره به سیستم نوین “مهپاش” براي اولين بار در هواساز ایستگاه محمدیه گفت: این یک روش نوین برای تهویه بهتر هواست که برای اولین بار در ایستگاه متروي ميدان محمدیه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اينكه مسافرگيري دوباره و افتتاح رسمي بخش شرقي خط هفت ۴ شهريور ماه انجام مي شود، افزود: چهار رام قطار جدید برای خط ۷ به‌زودی وارد مدار می شود كه با چهار قطار قبلي تعداد قطارهای این خط در مجموع به هشت رام قطار مي رسد.

وی ادامه داد: ایستگاه های محمدیه و بسیج در تاریخ ۴ شهریور با حضور مدیران شهری به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.