×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسعود سریع‌القلم مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند عصر امروز در حاشیه افتتاح چهل و یکمین و چهل و دومین فروشگاه شهروند در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: فروشگاه دیگر شهروند همزمان با این فروشگاه در مهرشهر کرج با حضور رئیس شورای شهر کرج افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه فروشگاه شهروند مهر شهر اولین فروشگاه خارج از استان است که در کرج افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این فروشگاه بیش از ۲۵۰۰ متر فضای فروشگاهی دارد و به لحاظ استاندار‌های فروشگاهی همه شاخص‌ها را پاس کرده است.

سریع‌القلم تصریح کرد: فروشگاه شمیران سنتر هم ۱۵۰۰ متر فضا دارد که اقلام مربوط به خواربار و مایحتاج عمومی مردم را عرضه می‌کند.

او با بیان اینکه شهردار تهران و شورای شهر همواره تاکید دارند که در این شرایط اقتصادی به خرید مردم کمک کنیم اظهار کرد: بر همین اساس کالا‌ها با حداکثر تخفیف عرضه می‌شود و تا یک ماه اقلام این فروشگاه با ۵۰ درصد تخفیف فروخته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه صندوق‌های سیار تعبیه شده تا در صورت ازدحام مردم صف‌های طولانی تشکیل نشود، گفت: انشاالله با همکاری شهرداری شیراز در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر که به فروشگاه شهروند داده شده تا پاییز ۹۸ شعبه فروشگاه شهروند در شیراز هم افتتاح خواهد شد و پس از آن فروشگاه شهروند اصفهان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

فروشگاه شهروند شمیران سنتر با حضور الویری رئیس شورای عالی استان‌ها، موسوی شهردار منطقه ۱ و میر لوحی عضو شورای شهر تهران افتتاح شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.