×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خط اقتصادی ؛ در راستای اشاعه، ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور استفاده از پتانسیل و ظرفیت شرکت سنگ آهن گهرزمین، با تعامل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیرجان، در مرحله اول ۵۵۰ نفر از پرسنل و خانواده های کارکنان شرکت سنگ آهن گهرزمین به عضویت کتابخانه های عمومی این شهرستان درآمدند.

این حرکت بی نظیر فرهنگی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین و پیگیری اداره کتابخانه های عمومی سیرجان انجام شد که خود، سرآغاز اجرای فعالیتهای فرهنگی متمایزی محسوب می شود.
بلوردی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیرجان در این رابطه، ضمن تقدیر از شرکت سنگ آهن گهرزمین نسبت به اجرای این رویداد فرهنگی عنوان کرد: این اقدام ماندگار شرکت گهرزمین گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و حفظ جایگاه کتاب می باشد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ۱۵ باب کتابخانه شهرستان، مخازنی گرانبها و ارزشمند برای بالا بردن سطح مطالعه و همچنین مکانی برای پرکردن بهینه و مناسب اوقات فراغت می باشند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سیرجان در ادامه، از همه آحاد مردم فرهنگ دوست و کتابخوان شهرستان دعوت کرد تا به عنوان حامیان و همراهان همیشگی کتاب، از ظرفیت موجود منابع مکتوب در کتابخانه های شهرستان استفاده نمایند.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین:

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.