×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تسهیل دسترسی به خیابان شهید دستواره و همچنین پایانه حمل و نقلی خیابان جوانمرد قصاب را از جمله اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت:بهره برداری از این مسیر موقت، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی محلات حدفاصل مناطق ۱۶ و ۲۰ را برطرف خواهد کرد.

افشار گفت: با بهره برداری این مسیر، شهروندان ساکن در این نقطه از جنوب پایتخت تا زمان اجرای پروژه اصلی، از تسهیلات ترافیکی مسیر موقت بهره مند خواهند شد.

وی تعریض بخشی از مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، احداث کندروی جدید حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بعد از خیابان شهید دستواره و تعریض پل تقاطع آزادگان- دستواره را از اقدامات تکمیلی این پروژه عنوان کرد.

گفتنی است مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره (غرب به شرق) قبل از تقاطع فدائیان اسلام به خیابان شهید دستواره را متصل می کند، یک معبر ۳۵۰ متری به عرض ۶ متر است و عملیات اجرایی  آن با تلاش شبانه روزی معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طی یک بازه زمانی ۲۵ روزه انجام شد.

این گزارش حاکی است پیرو پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احداث یک مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره تا زمان اجرای پروژه اصلی، عملیات اجرایی این معبر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، قرار گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.