×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال ۱۴۰۱ است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد.

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.