×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در جلسه‌ای که به صورت برخط با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ارشد و مدیران سرپرستی‌های بیمه کوثر در سراسر کشور برگزار شد، ابتدا لاله کریمی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر گزارشی از عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۹ ارایه داد و سپس مدیرعامل بیمه کوثر درخصوص عملکرد و برنامه‌های شرکت در راستای افزايش رضایت مشتریان، کارمندان و نمایندگان شرکت به ایراد سخن پرداخت.
سرپرستی‌های برتر و کوشا براساس شاخص‌های اصلی مدیریت حق‌بیمه تولیدی، خسارت‌ها، فرایندها و توانمندسازی تعیین شدند.


رتبه‌بندي سرپرستی‌ها با توجه به زیر شاخص‌های مدیریت خسارت پرداختی طبق برنامه، کشف تقلب، ریکاوری و بازیافت، مدیریت نقدینگی و کاهش میزان خسارت معوق، کیفی‌سازی نمایندگان، رضایت ذی‌نفعان، مدیریت مدت زمان پرداخت خسارت، توانمندسازی و بهره‌وری کارکنان، توسعه بازار و مناقصات،مدیریت تولید حق‌بیمه و رسیدن به برنامه، مدیریت ترکیب و زمان‌بندی فروش، مدیریت مطالبات، فروش طرح‌ها و قراردادها، مقایسه صدور، خسارت و مطالبات با سال قبل انجام شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.