×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معرفی پروژه های نوآورانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در وب سایت رسمی FIA

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، واحدهای مختلف کانون هشت طرح نوآورانه مرتبط با حوزه کاری خود را برای شرکت در این فراخوان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی های لازم و مطابق سهمیه تعیین شده توسط دبیرخانه فراخوان، در نهایت سه پروژه برای حضور در رویداد جايزه نوآوري منطقه۱ فيا در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند.

وب اپليكيشن «visitIran.ir» مرتبط با حوزه رسانه و گردشگری، «سافاری ایمن: رویکردی جدید به اکوتوریسم» مرتبط با حوزه اتومبیلرانی و «استوديو شبيه‌سازي آموزش تعمير و نگهداري وسايل نقليه شهري، رالي و آفرود» عنوان طرح های ارسالی به فیا بود که موفق به دریافت تأیید و انتشار در این وب سایت جهانی شدند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش برای افزايش تعاملات و تقویت روابط با مؤسسات و ارگان‌هاي بين‌ المللي مرتبط، عضويت در كميته‏‏ ها و شوراها و كميسيون ‏هاي مهم بين ‏المللي بیش از پیش در دستور كار خود قرار داده است. در این راستا هم اکنون کانون به عنوان یکی از دوازده عضو شورای جهانی گمرکی و همچنین عضو کمیته شش نفره بررسی و تأیید صلاحیت مدیران فدراسيون بين‏المللي اتومبيلراني (FIA) با این فدراسیون همکاری دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.