×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، طی برنامه ای نیم روزه؛ روند بررسی های میدانی و اسناد و مدارک سامانه مديريت HSEاین منطقه با حضور نمایندگان شرکت QMS، رئیس و سرممیزهای سامانه مديريت HSEشهرداری تهران، شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهری ورودی غربی پایتخت انجام گرفت.
در ابتدای این جلسه فرجامی نیا سرممیز ارشد شرکت QMS با تاکید بر اینکه موارد دارای نقص و عدم انطباق جهت بهبود وضعیت مورد بررسی دقیق قرار می گیرد؛ گفت: تصمیم مجموعه مدیریت شهری کلانشهر تهران بر این بوده تا ممیزی سال۹۸ توسط شرکتی خارج از بدنه اصلی این سازمان انجام شود تا بدون هیچگونه جانبداری و غرض ورزی این امر مهم صورت پذیرد.

در ادامه این نشست تخصصی دانش رئیس سامانه مديريت HSEشهرداری تهران نیز با بیان اینکه مبحثHSE در شهرداری تهران از سال۷۸ کلید خورده و تاکنون ادامه داشته، افزود: هم اکنون شاهد بالندگی سیستم مديريت HSEدر مجموعه شهرداری تهران به ویژه در مناطق ۲۲گانه هستیم.

همجواری صنعت و سکونت در منطقه۲۱ به نوبه خود معضلات خاصی را برای سیستم مديريت HSE این منطقه ایجاد کرده که نیازمند برنامه ریزی کارشناسی و دقیق است.

رحمانی شهردار منطقه۲۱ در میانه این جلسه نیز با اشاره به ویژگی های جغرافیایی خاص این محدوده شهری یادآور شد: “تلفیق صنعت و سکونت” و شرایط خاص جانبی ناشی از این همنشینی، نقش موارد مدنظر مدیریت HSE را بیش از سایر مناطق حائز اهمیت ساخته، به همین منظور با هدف اینکه بحث HSE در فرهنگ سازمانی ما جایگاه واقعی خودش را به دست آورد؛ به جز موارد آموزشی، موضوعات خلاقیت-محور هم بسیار مهم هستند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این جلسه، ارزیابی دقیق و کارشناسی تک تک معاونت ها، ادارات و واحدهای منطقه۲۱ با هدف بهبود فرآیندها و عملکردهای موجود آغاز شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.