×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مناطق آزاد، امسال میزبان دو جشن بهار قرآن و بهار طبیعت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از فرینا، حجت الله عبدالملکی که بصورت ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد و اعضای ستاد سفرهای نورورزی مناطق سخن می گفت افزود: از این ظرفیت بسیار ناب باید حداکثر استفاده در جهت خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی مناطق استفاده کرد.
عبدالملکی با بیان اینکه ظرفیت همزمانی این دو عید و جشن می تواند باعث شادی و رفاه حداکثری مسافران نوروزی مناطق شود، گفت: وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران مردم و مسافران نوروزی اینست که با بسیج همه امکانات منطقه از جمله امکانات ادارات و بخش خصوصی به بهتر شدن زمان سپری شده مسافران در ایام ماندگاری در مناطق کمک کنیم.
وی تصریح کرد: کم کردن محدودیت ها و ضابطه های غیر ضروری برای مسافران نیز باید به جدیت دنبال شود تا مسافر با روحیه ای شاد و مفرح سفر خود را بگذراند و با خاطری خوش از سفر به موطن خود بازگردد.
مشاور رئیس جمهور با تاکید براینکه برپایی سفره های افطار در مناطق از مواردی است که گردشگران را با فرهنگ غنی مردم بومی آشناتر می کند گفت: بهار امسال فرصت مناسبی است برای برگزاری جشنواره های ملی مذهبی و شادی بخش برای گردشگران و مردم بومی است بنابراین همه امکانات مناطق باید در جهت برپایی جشن های رمضان و عید سعید نوروز با برپایی ایستگاه های صلواتی، زیباسازی، تزئین کردن، چراغانی کردن، گلکاری و اطعام افطار بسیج شود.
عبدالملکی، از مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد خواست از امکانات مدارس و ادارات و پارک ها در جهت اسکان و پارکینگ مردم مسافر استفاده کنند و گفت: ساعات کاری مراکز تفریحی و گردشگری و مراکز خدمات رسانی هر چه نیاز است افزایش یابد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: دستگاه های مسئول در مناطق در این ایام آماده باش باشند و بر قیمت های اجناس و خدمات به مردم نظارت جدی داشته باشند.
عبدالملکی همچنین تاکید کرد: ستادهای سفرهای نورزوی امسال نباید با پایان تعطیلات نوروز تعطیل شوند زیرا در پایان ماه مبارک رمضان در اوایل اردیبهشت با افزایش سفرهای مردم به مناطق آزاد مجدد مواجه خواهیم بود بنابراین باید این ستادها باید تا پایان تعطیلات عید فطر آمادگی داشته باشند.
در این جلسه مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد هفت گانه نیز از آخرین تمهیدات و پیش بینی های ستادهای سفرهای نوروزی در مناطق خود گزارش ارائه دادند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.