×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سیدمحمد قاضی میرسعید” با اعلام این خبر گفت: همزمان با بارش های پاییزی شب های گذشته که به شکر خداوند همچنان نیز ادامه دارد، مهار آبگرفتگی ها با اقدامات پیشگیرانه ای که از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و همچنان در حال انجام است، صورت گرفته است.
📌او ادامه داد: در عملیات پیشگیرانه از آبگرفتگی های احتمالی از ۳ مسیل منطقه ۸۶۶۰ مترطول رسوبات و زباله با کمک ۱۵ دستگاه خاور جمع آوری شد.
📌معاون شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه این عملیات از ۱۹ کانال بیش از ۴۱۰۰۰ مترطول زباله و رسوبات استخراج شد.
📌قاضی میرسعید ادامه داد: استقرار سرپناه ها در مکان های مناسب و حساس و آبگیر حین بارش، پایش های روزانه، استقرار دائم عوامل کارگری با تجهیزات مناسب، پایش و کنترل و فیلمبرداری از ۵۰۰۰۰ مترطول از کانال ها و مسیل ها جهت شناسایی نقاط خطرپذیر؛ رسوب برداری مکانیزه از مسیل ابوذر و کالورت بزرگراه شهید یاسینی از دیگر اقدامات انجام گرفته این عملیات است.
📌او در پایان با درخواست مساعدت از همشهریان گفت: یکی از اصلی ترین عوامل آبگرفتگی ها در بارش های فصلی رها کردن زباله ها در جوی ها و کانال هاست که در این امر کمک و مساعدت شهروندان بسیار حائز اهمیت بوده و با رعایت بیشتر نظافت و بهداشت از این امر خطیر جلوگیری خواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.