×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، بابک حقیقی راد با اعلام این خبر گفت: هرساله معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، ایجاد نشاط و روحیه جمعی در مناطق شهرتهران اقدام به برپایی برنامه های متعددی در قالب داستان تابستان یا جشنواره های تابستانی می نمود. امسال اما با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی که اغلب اقشار جامعه و بالاخص اقشار کم درآمد را درگیر خود نمود این مهم با جدیت بیشتری و با تفاوت هایی در رویکرد و شکل برگزاری دنبال شد.

وی افزود: شادستان تابستان در منطقه ۱۷ با برپایی بیش از ۶۰ جشن منطقه ای و محلی در قالب برپایی سکوهای موسیقی، کودک، تئاتر و سکوهای نمایشی در مسیر اهداف اداره کل فرهنگی از آغاز دهه کرامت تا پایان دهه ولایت با شهروندان این منطقه همراه و همگام شد.

به گفته ی حقیقی راد در شب های برگزاری جشن های سراسری شادستان بیش از ۵۰ هزار نفر از شهروندان از برنامه ها و خدمات متنوع ارائه شده در بوستان های سطح منطقه بهره مند شدند.

گفتنی است پردیس فرهنگی، ورزشی وهنری به همراه گذرگاه های هنر و فرهنگ در جوار جشن های شادستان توجه خانواده ها و بالاخص کودکان و نوجوانان را به خود جلب کرده و اسباب شادمانی و گذران اوقات فراغتی شاد و پربار را برای شهروندان فراهم نمود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.