×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
نخستین رالي تور گردشگري موتورسيكلت هاي گردشگري

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیمایش موتورسيكلت هاي ویژه گردشگري و مسافرتی که تعدا آنها بیش از ۳۰ دستگاه خواهد بود، روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با عید سعید قربان پس از برگزاری آيين افتتاحيه در مجموعه فرهنگی تفریحی اراضی عباس آباد تهران، آغاز می شود.

شرکت کنندگان در این رویداد پس از ترک تهران و پیمودن جاده هراز در روز نخست سفر خود به استان مازندارن و شهر ساری می رسند و پس از آن به استان گلستان سفر کرده و از اماکن و جاذبه های گردشگری و طبیعی این استان، بازدید خواهند کرد.

نخستین رالی تور گردشگری موتور سيكلت های گردشگری به مدت ۴ روز ادامه داشته و در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

توسعه گردشگري پايدار و ارائه خدمات گردشگري خاص، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی جنبه های نوین گردشگری با وسیله های نقلیه موتوری، نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت طبیعت و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.