×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مانی جعفریان معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای نهضت درختکاری، به منظور ترويج فرهنگ محيط زيست و افزايش حس مسئوليت پذيری شهروندان ، اداره فضای سبز شهرداری منطقه يک با همکاری کارشناسان نواحی اقدام به کاشت نهال مثمر و غیر مثمر در منازل ،معابر و محورهای اصلی می نمايد.
وی گفت: در این طرح مالکينی که دارای رای الزام کاشت درخت از کمیسیون باغات دارند نسبت به کاشت درخت غير مثمردرمعابرومحورهای اصلی، بوستان ها ،لچکی ها و… اقدام می نمايد و کارشناسان نواحی نیز بنا به درخواست شهروندان جهت کاشت نهال مثمردر منازلشان اقدامات لازم را انجام می دهند.
جعفریان افزود: شهروندان می توانند درخواست ها ی خود را با سامانه ۱۳۷ و يا تماس با فضاهای سبز نواحی ده گانه منطقه يک اعلام کنند و يا با حضور درمرکز تحقيقات ، آموزش و مشاوره فضای سبز نسبت به تکميل فرم و آدرس مورد نظر اقدام نمايند .
وی تصریح کرد: شروع ثبت نام کاشت نهال از ۱۰ دی ماه تا اول اسفند ماه و شروع کاشت بر اساس اولویت های ثبت درخواست از تاریخ ۱۵ دی الی ۱۵ اسفند ماه انجام می شود.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.